Silnik zaburtowy F300BETX/ BETU 300 KM 5 Lat Gwarancji!

Dodane: Poniedziałek, 14 Wrzesień, 2020  07:36
  • Kategoria: Jachty i łodzie
  • Stan:Nowe
  • Cena: 120 000 zł

Opis oferty:

Najlepszy silnik V6 na morskie wyprawy
Elegancki, doskonale wyglądający model F300 stanowi szczytowe osiągnięcie technologii opracowanej przez Yamahę. Ten lekki, kompaktowy silnik V6 został zaprojektowany z myślą o trudnym środowisku wodnym. To potężny napęd idealny na morską przygodę.
Aby zapewnić ekologiczne parametry, cichą pracę, płynne działanie, oszczędność paliwa i łatwy rozruch, w zaawansowanych 24-zaworowych silnikach DOHC Yamaha zastosowała w nim układ elektronicznego wtrysku paliwa (EFI) oraz zmienne fazy rozrządu (VCT). Połączenie technologii ze stylową, elegancką i kompaktową konstrukcją mówi samo za siebie.
Elektroniczny system sterujący przepustnicą i przełączanie biegów w technologii przewodowej Yamaha, zapewnia najwyższą płynność i precyzję sterowania.

Szczegóły
24-zaworowy układ DOHC z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
Maksymalna pojemność przy minimalnej masie
Precyzyjna elektroniczna regulacja przepustnicy/biegów
Uruchamianie i wyłączanie za pomocą przycisku „Start/Stop”
Cyfrowe wskaźniki sieciowe (standardowe i zaawansowane)
Synchronizacja silników (dwa/trzy silniki)
Układ tłumienia wibracji podczas zmiany biegów (SDS)
Zróżnicowane obroty przy trollingu
Wysokowydajny alternator (70 A)
Opcjonalny ogranicznik nachylenia
Opcjonalny system zabezpieczający przed kradzieżą Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP)
Opcjonalny układ ładowania dwóch akumulatorów

24-zaworowy silnik V6 o kącie rozwarcia 60º i pojemności 4,2 litra, wyposażony w technologie DOHC, EFI i VCT
W tej lekkiej, zaawansowanej jednostce napędowej zastosowano wykonane w technologii plazmowej cylindry beztulejowe, podwójny wałek rozrządu w głowicy (DOHC) i 4 zawory na cylinder. Zmienne fazy rozrządu (VCT) zapewniają większą wydajność spalania w pełnym zakresie prędkości obrotowych. Połączenie zaawansowanych technologii gwarantuje najlepszy w klasie stosunek mocy do pojemności.

Cylindry nowej generacji – duża pojemność przy niskiej masie
Zastosowanie procesu przetapiania plazmowego pozwoliło na uzyskanie powierzchni cylindrów o 60% twardszych od konstrukcji stalowych. Cylindry wykonane w tej technologii są lżejsze, gwarantują lepsze chłodzenie i mniejsze opory tarcia. W efekcie powstał silnik charakteryzujący się największą pojemnością na rynku i jednocześnie najmniejszą masą.

Elektroniczna regulacja przepustnicy i przełączanie biegów, a także kontrola obrotów przy trollingu
Dostępny opcjonalnie cyfrowy system sieciowy (Digital Network System) gwarantuje najbardziej komfortowe i precyzyjne sterowanie, łącznie z automatyczną synchronizacją silników podwójnych lub potrójnych oraz regulacją obrotów przy trollingu. Przycisk na tachometrze umożliwia regulację prędkości obrotowej co 50 obr./min, w zakresie od 600 do 1000 obrotów.

Uruchamianie i wyłączanie wielu silników za pomocą przycisku „Start/Stop”
Naciśnięcie jednego przycisku umożliwia uruchamianie i wyłączanie wielu silników jednocześnie. Stylowy i praktyczny panel obsługi, umożliwiający uruchamianie i wyłączanie silnika za pomocą przycisku „Start/Stop”, współpracuje z głównym wyłącznikiem wyposażonym w kluczyk.

Cyfrowy system sieciowy Yamaha (Digital Network System II)
Wszystkie prezentowane silniki mogą być wyposażone w cyfrowy system sieciowy Yamaha drugiej generacji (Digital Network System II). Zastosowano w nim nowe wskaźniki 6Y9, kolorowy wyświetlacz LCD o wysokiej rozdzielczości, gamę nowych paneli z przyciskami włączania/wyłączania, skrzynki sterownicze, akcesoria oraz bramkę NMEA-2000. Ten zaawansowany system można bez trudu skonfigurować do zastosowania z jednym, dwoma lub trzema silnikami.

Układ tłumienia wibracji podczas zmiany biegów (SDS)
Opatentowany układ tłumienia wibracji podczas zmiany biegów (SDS), wprowadzony po raz pierwszy w naszych większych modelach (V8 i V6), jest niezwykle efektywnym rozwiązaniem, które znacząco ogranicza „zgrzyt” towarzyszący zazwyczaj zmianie biegów. Dzięki starannie opracowanemu rozwiązaniu pozwalającemu na bardziej płynne i ciche przełączanie biegów, wyposażona w wypusty gumowa piasta oraz nakładka na rufie pochłaniają hałas i wibracje.

Opcjonalny system zabezpieczający przed kradzieżą Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP)
Opcjonalny immobiliser Y-COP jest łatwy w obsłudze i bardzo skuteczny. Jednym przyciskiem na prostym, funkcjonalnym pilocie możesz zablokować silnik lub go odblokować. System zabezpiecza silnik przed kradzieżą i zapewnia Ci spokój, gdy pozostawiasz swoją łódź bez nadzoru.

Mikroprocesorowy moduł sterujący silnika (Engine Control Module)
Mikrokomputer jest „mózgiem” Twojego silnika. Nieustannie monitoruje ustawienia i odbierane dane w celu zagwarantowania płynnej pracy oraz optymalnych czasów zapłonu. Automatycznie uruchamia też lampki ostrzegawcze i systemy zabezpieczające. Wygodny port komputerowy umożliwia autoryzowanym serwisom Yamaha dostęp w celu diagnozowania ewentualnych awarii.

Silnik

Typ silnika
4-suwowy

Pojemność
4 169 cm³

Liczba cylindrów/układ
V6 (60°), 24-zaworowy, DOHC with VCT

Średnica x skok tłoka
96,0 mm x 96,0 mm

Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów
220,6 kW / 5 500 obr./min

Pełny zakres roboczy przepustnicy
5 000 - 6 000 rpm

Układ smarowania
Mokra miska olejowa

Układ paliwowy
EFI

System wyprzedzenia zapłonu
TCI

Układ rozrusznika
Elektryczny z Prime Start

Przełożenie przekładni
1.75 (21/12)

Wymiary

Zalecana wysokość pawęży łodzi
F300BETX X:643 mm
F300BETU U:770 mm

Masa ze śrubą
F300BETU: 268.0 kg
F300BETX: 260.0 kg

Pojemność zbiornika paliwa
-

Pojemność miski olejowej
6,3 litrów

Informacje dodatkowe

System kontrolny
Sterowanie Drive By Wire (DBW)

Sposób trymowania i podnoszenia
System Power Trim & Tilt

Cewka prądowa / alternator
12 V - 70 A with rectifier/regulator

Ogranicznik przechyłu (tylko dla specyfikacji ze zdalnym sterowaniem)
Opcja

Immobilizer
YCOP optional

Śruba
Opcjonalny

Model lewoskrętny
Available (ETX, ETU)

Pływanie na płytkiej wodzie
Standardowy

Monitor cyfrowy LCD
Opcjonalny

Wskaźnik cyfrowy
Opcjonalny

Zmienne obroty trollingowe
Z cyfrowymi wskaźnikami lub wielofunkcyjnym rumplem

Układ zasilania z dwoma akumulatorami
Opcjonalny

System śruby napędowej z SDS
Opcjonalny

Uwaga
Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28,
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Max. 8MB, Dozwolone: jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Tuszyn
Nowal Wojciech Kuna
Na Lento.pl od 09 kwi 2020
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnijUdostępnij na Messenger Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków