SILNIK ZABURTOWY YAMAHA FT25 FETL 25KM 5 LAT GWARANCJI NOWY

Dodane: Wtorek, 20 Październik, 2020  07:44
  • Kategoria: Jachty i łodzie
  • Stan:Nowe
  • Stan techniczny:Nieuszkodzony
  • Cena: 27 000 zł

Opis oferty:

FT25 – kolejny silnik Yamahy o dużej sile ciągu

Jeżeli potrzebujesz odpowiedniej mocy i precyzyjnej sterowności, wybierz silnik z serii FT. Silniki te wyróżniają się minimalnym poziomem hałasu i drgań oraz bardzo niskim zużyciem paliwa.
W silnikach FT zastosowano opatentowane śruby Yamaha Dual-Thrust, które zapewniają pełny ciąg do przodu i wstecz, ułatwiając manewrowanie ciężkimi łodziami.
Wersja FT oferuje takie same parametry techniczne i zalety jak znana na całym świecie i sprawdzona w najtrudniejszych warunkach jednostka F25 – ale daje jeszcze więcej możliwości. To doskonała jednostka o dużej mocy, która nigdy Cię nie zawiedzie. Oczywiście, jej zaletami jest także bardzo niskie zużycie paliwa i łatwa obsługa.

Szczegóły

Śruba Dual-Thrust – pełny ciąg do przodu i wstecz
Szerokozakresowy system regulacji kąta nachylenia i trymu Power Trim & Tilt
System PrimeStart – równie łatwy rozruch jak w samochodzie osobowym
Dźwignia zmiany biegów zamontowana w przedniej części ułatwia sterowanie
Wielofunkcyjny uchwyt rumpla (opcjonalnie)
Kompaktowa i wydajna konstrukcja silnika
Duża moc i imponujący moment obrotowy
Układ zapłonowy CDI
Wysokowydajny alternator
System umożliwiający pływanie w płytkiej wodzie do manewrów przybrzeżnych
System płukania słodką wodą

Specjalne przełożenia przekładni zapewniają większy ciąg

Silniki serii FT swoją konstrukcją zapewniają większy ciąg i moment obrotowy, niż silniki konwencjonalne, a specjalne przełożenia przeciwdziałają kawitacji i uślizgiwaniu się śruby napędowej. W połączeniu z innymi unikalnymi cechami, silniki te stanowią idealny napęd, gdy możliwość przewożenia ładunków jest ważniejsza, niż wysoka prędkość.

Śruba Dual-Thrust gwarantująca pełny ciąg do przodu i wstecz

Śruby napędowe montowane w modelach FT mają większą średnicę i głęboko wcięte łopatki, co gwarantuje maksymalny ciąg do przodu oraz – po zmianie kierunku przepływu gazów spalinowych – do tyłu. Daje to w efekcie większą manewrowość, co szczególnie przydaje się przy cięższych łodziach.
Doskonałe osiągi przy niskim poziomie hałasu i minimalnych drganiach

Pompka przyspieszająca, w połączeniu z długim dolotem, zwiększa wydajność przy małych i średnich prędkościach, zapewniając niezbędną moc. Silnik FT25 jest wyposażony w wałek wyrównoważający i zaczep o długim rozstawie, które zmniejszają drgania odczuwane na łodzi. Specjalny kształt układu wydechowego minimalizuje poziom hałasu.

Wyjątkowa funkcjonalność i maksymalny komfort

Sterowanie pracą silnika FT25 jest bardzo łatwe i wygodne dzięki takim rozwiązaniom, jak dźwignia zmiany biegów zamontowana w przedniej części czy pojedyncza dźwignia regulacji oporu sterowania przy urządzeniu dekompresyjnym. Zapewnia ona łatwy i płynny rozruch. Dostępny opcjonalnie, wielofunkcyjny uchwyt rumpla to kolejny powód, dla którego warto wybrać ten solidny, niezawodny silnik.

Wielofunkcyjny uchwyt rumpla (opcja)

Rozwiązanie to zapewnia natychmiastowy dostęp do elementów sterujących silnikiem. Większy uchwyt rumpla oznacza również większy komfort sterowania, co jest szczególnie ważne podczas manewrowania. Niezależnie od tego, czy manewrujesz w obrębie mariny, czy mkniesz po falach z pełną prędkością, silnik FT25 gwarantuje stuprocentową satysfakcję.

System PrimeStart – równie łatwy rozruch, jak w samochodzie osobowym

To prawda, teraz uruchamianie silnika zaburtowego, nawet zimnego, jest równie łatwe, jak rozruch samochodu osobowego. Dzięki systemowi PrimeStart, dostępnemu wyłącznie w produktach Yamaha, silnik uruchamia się za pierwszym razem przy każdym użyciu startera elektrycznego lub ręcznego.

Wysokowydajny alternator

Nie pozwól, by rozładowany akumulator zniweczył Twoje plany. Standardowym wyposażeniem silników zaburtowych serii FT jest wysokowydajny alternator. Zapewnia on zapas mocy niezbędny do uruchomienia jednostki nawet po dłuższym okresie bezczynności lub pracy na niskich obrotach i korzystaniu z licznych odbiorników prądu.

Silnik

Typ silnika: 4-suwowy
Pojemność: 498 cm³
Liczba cylindrów/układ: 2/Rzędowy,SOHC
Średnica x skok tłoka: 65,0 mm x 75,0 mm
Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów: 18,4 kW / 5 500 obr./min
Pełny zakres roboczy przepustnicy: 5 000 - 6 000 rpm
Układ smarowania: Mokra miska olejowa
Układ paliwowy: 1 gaź.
System wyprzedzenia zapłonu: CDI
Układ rozrusznika: Elektryczny
Przełożenie przekładni: 2.42 (29/12)

Wymiary

Zalecana wysokość pawęży łodzi: L:536 mm
Masa ze śrubą: 92.0 kg
Pojemność zbiornika paliwa: oddzielnie, 25 litrów
Pojemność miski olejowej: 1,6 litrów

Informacje dodatkowe

System kontrolny: Sterowanie zdalne
Sposób trymowania i podnoszenia: System Power Trim & Tilt
Cewka prądowa / alternator: 12 V - 14 A
Ogranicznik przechyłu (tylko dla specyfikacji ze zdalnym sterowaniem): -
Immobilizer: -
Śruba: W komplecie
Model lewoskrętny: -
Pływanie na płytkiej wodzie: Standardowy
Monitor cyfrowy LCD: -
Wskaźnik cyfrowy: -
Zmienne obroty trollingowe: -
Układ zasilania z dwoma akumulatorami: -
System śruby napędowej z SDS: -
Uwaga: Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28,
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Max. 8MB, Dozwolone: jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Na Lento.pl od 12 lip 2018
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnijUdostępnij na Messenger Kopiuj link do ogłoszenia